Сравни {{ $root.cart.data.compare_items_count }}
{{ $root.cart.data.cart_items_count }}

Търговски инструменти

Тук ще отговорим на въпроса: "Защо да се интересувам от продукти със следните знаци"

Всеки от търговските ни инструменти има одобрено лого, цвят и цел!

Чрез този инструмент целим да покажем дълготрайно намаление на цената на продукт поради редици фактори и вътрешни политики. С този инструмент диктуваме цените на пазара, защото тя няма да се покачва до изчерпване на количеството. Най-често се използва при предпочитани от клиенти продукти, които не са отговаряли на възможностите им.

Чрез този инструмент целим да обърнем внимание на конкретен продукт или група от продукти. Те се характеризират с изключително качество, уникалност или голяма наличност.

Чрез този инструмент целим да фокусираме крайния клиент към цената или друга добавена стойност на артикула за определен период от време (ексклузивна оферта).

Чрез този инструмент целим да обърнем внимание на конкретни забележки, открити по време на одитиране, които са отразени в цената. Това са незначителни нарушения или изменения на някои от елементите или декоративните покрития, без това да нарушава функционалността, изправността или сигурността на техниката.

Когато в описанието на продукт има един от тези текстове, ще знаете, че:

"Цена като нов"
Показва цената на този продукт като нов. Това се отнася за актуални модели, които все още се предлагат в различни търговски обекти. 


"Цена в интернет"
Показва цената в интернет пространството на същия или с минимална разлика артикул.


"Намален поради забележка от"
Показва каква би била цената на продукта, ако липсва тази транспортна забележка.